
Tammer panustab Eesti suurima puithoone valmimisse!
2026. aastal valmib Lennusadama ning Noblessneri kvartali vahele Loodusmaja, millesse projekteerime ja toodame kokku üle 150 ukse. Nende hulgas on nii terasprofiil- kui s…
Loe uudistPopulaarsed teemad
Tammer on oma 30 tegutsemisaasta jooksul kasvanud usaldusväärsest 5 töötajaga väiketootjast rahvusvahelise haardega ettevõtteks. Meie toodetud metalluksi võib leida kruiisilaevadelt, büroohoonetest, haiglatest, koolidest, kortermajadest ja paljudest teistest ehitistest üle kogu maailma.
Arendame igapäevaselt oma tooteid ja tehnoloogiaid, et need vastaks üha innovaatilisematele ning kestlikumatele standartidele. Selle arengu loomulikuks jätkuks oli ka visuaalse identiteedi uuendamine: et meie kujunduslik keel toetaks seda, kelleks oleme saanud ning näitaks, kuhu oleme teel.
Tammeri uus kujunduskeel ei ole pelgalt värvipaleti- või logovärskendus. Kõigil hoolikalt kombineeritud elementidel on oma tähendus, mis väljendab meie ajalugu, väärtusi, tööeetikat ja kannab edasi meie visiooni: muuta läbi oma tegevuste maailma turvalisemaks paigaks.
Uuenduste elluviimine ei toimunud ega toimu üleöö. Vastupidi – Tammer on ajalooliselt olnud muutuste osas pigem tagasihoidlik ning ettevaatlik. Kindla, teadliku ning sisulise otsuse ajendiks sai mitme olulise teguri kokkulangemine:
Tammeri värske disainikeel ise põhineb selgel arhitektuurilisel loogikal:
kujunduselemendid on inspireeritud erinevate ukselengide läbilõigetest, pildiraamid on justkui ukseavad, mis ootavad täitmist Tammeri sisuga. Ka kasutatav font „oyko“ on valitud selle järgi, et see mõjuks metalselt ning paindlikult rõhutades nii meie projektipõhist tootmist kui klientidele vastutulemist.
Uus aktsentvärv violetne ühendab endas punase värvi julguse ja pealehakamise ning sinise tooni stabiilsuse ja väärikuse.Tegemist on tooni ja tähendusega, mis peegeldab nii Tammeri pikaajalist kogemust, kui ka valmisolekut uuteks väljakutseteks.
Suure mastaabiga muudatused visuaalides ei tähenda aga koheselt kõige varasema unustamist. Meie jaoks on oluline, et üleminek toimuks sujuvalt ja vastutustundlikult.
Näiteks võib meie punaseid ametiautosid veel mõnda aega linnapildis kohata. Kasutame edasi asju, mis meid veel teenivad ja asendame järk-järgult kõik selle, mille aeg on käes.
Tammeri visuaalne keel on uuenenud, kuid meie tuum on endine.
Meie sihiks on ka järgmisel kolmel aastakümnel pakkuda tooteid ja lahendusi, mis aitavad kujundada turvalisemat ja inimesi ühendavat maailma.
Uks ühendab, sein eraldab.
Tammeri visuaalne identiteet valmis koostöös disainiagentuuriga Velvet.
Veebidisaini lahenduse tegi valmis vDisain.